https://bip.mtbs.miedzyrzecz.pl/wakaty/2/6/Glowny_ksiegowy_2FGlowna_ksiegowa/
Ogłoszenie: Główny księgowy/Główna księgowa
Miejsce pracy: MTBS Sp. z o.o., ul. Krótka 2, 66-300 Międzyrzecz
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Księgowość Spółki
Data udostępnienia: 2025-05-21
Ogłoszono dnia: 2025-05-21
Termin składania dokumentów: 2025-06-30 14:00:00
Nr ogłoszenia: 5.2025
Zlecający: Prezes Zarządu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne i co najmniej 5 letni staż pracy w księgowości.
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Brak skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów.
- Nieposzlakowana opinia.
- Obsługa pakietu Microsoft Office.
- Dobra organizacja pracy własnej.
- Dokładność, terminowość, rzetelność, samodyscyplina.
b. Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność pracy w zespole, radzenie sobie ze stresem.
- Certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
- Dodatkowym atutem będzie oświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym.
- Mile widziane dodatkowe kwalifikacje zawodowe z dziedziny finansów ACCA lub biegły rewident.
- Znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 26 lipca 1991 r o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- ustawa z dnia 15 lutego 1992 r o podatku dochodowym od osób prawnych,
- ustawa z dnia 11 marca 2004 r o podatku od towarów i usług,
- ustawa z dnia 26 października 1995 r o niektórych formach popierania budownictwa mieszkaniowego,
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa,
- ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW z dnia 29 października 2021 r. w sprawie wystawiania faktur
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych i rozliczeń podatkowych Spółki.
- Sporządzanie sprawozdań finansowych, bilansów Spółki.
- Przygotowanie procedur i rozliczeń inwentaryzacji składników majątkowych .
- Prowadzenie ewidencji amortyzacji i umorzeń środków trwałych, wartości niematerialnych- prawnych wg obowiązujących przepisów.
- Sporządzanie wniosków kredytowych oraz sprawozdawczości dla banków.
- Przygotowanie raportów i analiz finansowych na potrzebę Zarządu i instytucji zewnętrznych ( US, GUS, KRS, UM).
- Współpraca z kontrahentami w zakresie regulowania zobowiązań i należności.
- Prowadzenie procedur ubezpieczenie mienia Spółki.
- Kontrolowanie prawidłowości rozliczeń zleceń remontowych i inwestycyjnych.
- Nadzorowanie prawidłowości obiegu dokumentów księgowych i rzetelności prowadzonych ksiąg rachunkowych.
- Przygotowanie planów dochodów i wydatków oraz dokonywanie w nich zmian.
- Zarządzanie płynnością finansową.
- Przygotowanie dokumentów do audytów.
- Współpraca z Zarządem i innymi działami firmy.
- Zarządzanie zespołem księgowym: umiejętność organizacji pracy.
- Nadzorowanie nad prawidłowym funkcjonowanie i aktualizowaniem programu PROBIT. Współpraca z dostawcą w tym zakresie.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Miejsce pracy: siedziba Międzyrzeckiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Międzyrzeczu.
- Praca w wymiarze pełnego etatu.
- Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku.
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- Wynagrodzenie od 10 000 zł brutto uzależnione od umiejętności i doświadczenia + premia regulaminowa.
- Dodatkowe świadczenia pracownicze wg regulaminu wynagradzania.
V. Wymagane dokumenty:
- podpisany życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wyksztalcenie, uprawnienia oraz staż pracy;
- oświadczenie dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych , wydane na podstawie odrębnych przepisów;
- oświadczenie o:
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- braku skazania za przestępstwo przeciwko mieniu , przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów;
- posiadanym obywatelstwie;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2025-06-30 14:00:00
b. Sposób:
Oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko głównego księgowego/głównej księgowej” należy składać lub przesyłać na adres: Międzyrzeckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. Krótka 2, 66-300 Międzyrzecz lub sekretariat@mtbs.com.pl w terminie do dnia 30.06.2025 r. (włącznie), do godz. 14.00. Uwaga: liczy się data otrzymania dokumentów przez MTBS (data wpływu).
c. Miejsce:
Oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko głównego księgowego/głównej księgowej” należy składać lub przesyłać na adres: Międzyrzeckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. Krótka 2, 66-300 Międzyrzecz lub sekretariat@mtbs.com.pl w terminie do dnia 30.06.2025 r. (włącznie), do godz. 14.00. Uwaga: liczy się data otrzymania dokumentów przez MTBS (data wpływu).
VII. Informacje dodatkowe:
- Oferty, które wpłyną niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
- Informację o wyniku naboru upowszechnia się po zakończeniu procedury naboru w Biuletynie Informacji Publicznej.
- Oferta kandydata wyłonionego w procesie naboru zostanie dołączona do jego akt osobowych. Pozostali kandydaci mogą odbierać oferty osobiście (za potwierdzeniem odbioru) przez 3 miesiące od zakończenia procedury naboru. Po tym okresie nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (RODO) informujemy:
-Administratorem Państwa danych osobowych jest Międzyrzeckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o., ul. Krótka 2, 66-300 Międzyrzecz, sekretariat@mtbs.com.pl
-Jeśli mają Państwo pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych możecie Państwo skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: kontakt listowny na adres Administratora lub email: iod@itmediagroup.pl
-Administrator danych osobowych przetwarza Państwa dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa tj. ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawa z dnia 4marca 1994r.o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych i innych dotyczących zatrudnienia, celem wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO.
-Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu: wypełnienia obowiązków prawnych związanych z zatrudnieniem i obsługą świadczeń socjalnych oraz realizacją przyjętych reguł dotyczących wykonywania zadań pracowniczych, a także dla celów statutowych, statystycznych i archiwalnych w związku z wypełnieniem obowiązków wynikających z przepisów prawa i ustaw pokrewnych w związku z realizacją za
-W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach, o których mowa powyżej odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być: organy i podmioty uprawnione w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów obowiązującego prawa; inne podmioty, które na podstawie podpisanych stosownych umów przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora.
-Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy obowiązującego prawa.
-W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia: prawo dostępu, w tym prawo do uzyskania kopii; prawo do żądania poprawiania, sprostowania; w przypadkach przewidzianych prawem prawo do żądania usunięcia danych osobowych, prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
-W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
-Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do prawidłowej realizacji obowiązków pracodawcy, wynikających z przyznawania świadczeń socjalnych. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe zrealizowanie celów określonych powyżej.
-Państwa dane osobowe nie będą podlegać profilowaniu oraz automatycznemu podejmowaniu decyzji, nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani udostępniane organizacjom międzynarodowym.