Nabór na stanowisko – Główny Księgowy/ Księgowa

Aktualnosci

https://bip.mtbs.miedzyrzecz.pl/wakaty/2/6/Glowny_ksiegowy_2FGlowna_ksiegowa/

Ogłoszenie: Główny księgowy/Główna księgowa

Miejsce pracy: MTBS Sp. z o.o., ul. Krótka 2, 66-300 Międzyrzecz

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Księgowość Spółki

Data udostępnienia: 2025-05-21

Ogłoszono dnia: 2025-05-21

Termin składania dokumentów: 2025-06-30 14:00:00

Nr ogłoszenia: 5.2025

Zlecający: Prezes Zarządu

 

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne i co najmniej 5 letni staż pracy w księgowości.
  2. Obywatelstwo polskie.
  3. Pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Brak skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Obsługa pakietu Microsoft Office.
  8. Dobra organizacja pracy własnej.
  9. Dokładność, terminowość, rzetelność, samodyscyplina.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Umiejętność pracy w zespole, radzenie sobie ze stresem.
  2. Certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
  3. Dodatkowym atutem będzie oświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym.
  4. Mile widziane dodatkowe kwalifikacje zawodowe z dziedziny finansów ACCA lub biegły rewident.
  5. Znajomość przepisów z zakresu:
  • ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
  • ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
  • ustawy z dnia 26 lipca 1991 r o podatku dochodowym od osób fizycznych,
  • ustawa z dnia 15 lutego 1992 r  o podatku dochodowym od osób prawnych,
  • ustawa z dnia    11 marca 2004 r o podatku od towarów i usług,
  • ustawa  z dnia 26 października 1995 r o niektórych formach popierania budownictwa mieszkaniowego,
  • ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa,
  • ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW z dnia 29 października 2021 r. w sprawie wystawiania faktur

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych i rozliczeń podatkowych Spółki.
  2. Sporządzanie sprawozdań finansowych, bilansów Spółki.
  3. Przygotowanie procedur i rozliczeń inwentaryzacji składników majątkowych .
  4. Prowadzenie ewidencji amortyzacji i umorzeń środków trwałych, wartości niematerialnych- prawnych wg obowiązujących przepisów.
  5. Sporządzanie wniosków kredytowych oraz sprawozdawczości dla banków.
  6. Przygotowanie raportów i analiz finansowych na potrzebę Zarządu i instytucji zewnętrznych ( US, GUS, KRS, UM).
  7. Współpraca z kontrahentami w zakresie regulowania zobowiązań i należności.
  8. Prowadzenie procedur ubezpieczenie mienia Spółki.
  9. Kontrolowanie prawidłowości rozliczeń zleceń remontowych i inwestycyjnych.
  10. Nadzorowanie prawidłowości obiegu dokumentów księgowych i rzetelności prowadzonych ksiąg rachunkowych.
  11. Przygotowanie planów dochodów i wydatków oraz dokonywanie w nich zmian.
  12. Zarządzanie płynnością finansową.
  13. Przygotowanie dokumentów do audytów.
  14. Współpraca z Zarządem i innymi działami firmy.
  15. Zarządzanie zespołem księgowym: umiejętność organizacji pracy.
  16. Nadzorowanie nad prawidłowym funkcjonowanie i aktualizowaniem programu PROBIT. Współpraca  z dostawcą w tym zakresie.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Miejsce pracy: siedziba Międzyrzeckiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Międzyrzeczu.
  2. Praca w wymiarze pełnego etatu.
  3. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku.
  4. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
  5. Wynagrodzenie od 10 000 zł brutto uzależnione od umiejętności i doświadczenia + premia regulaminowa.
  6. Dodatkowe świadczenia pracownicze wg regulaminu wynagradzania.

V. Wymagane dokumenty:

  1. podpisany życiorys (CV);
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wyksztalcenie, uprawnienia oraz staż pracy;
  4. oświadczenie dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  5. certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych , wydane na podstawie odrębnych przepisów;
  6. oświadczenie o:
  • posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • braku skazania za przestępstwo przeciwko mieniu , przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów;
  • posiadanym obywatelstwie;

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2025-06-30 14:00:00
b. Sposób:
Oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko głównego księgowego/głównej księgowej” należy składać lub przesyłać na adres: Międzyrzeckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. Krótka 2, 66-300 Międzyrzecz lub sekretariat@mtbs.com.pl  w terminie do dnia 30.06.2025 r. (włącznie), do godz. 14.00. Uwaga: liczy się data otrzymania dokumentów przez MTBS (data wpływu).
c. Miejsce:
Oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko głównego księgowego/głównej księgowej” należy składać lub przesyłać na adres: Międzyrzeckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. Krótka 2, 66-300 Międzyrzecz lub sekretariat@mtbs.com.pl  w terminie do dnia 30.06.2025 r. (włącznie), do godz. 14.00. Uwaga: liczy się data otrzymania dokumentów przez MTBS (data wpływu).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Oferty, które wpłyną niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane.
  2. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
  3. Informację o wyniku naboru upowszechnia się po zakończeniu procedury naboru w Biuletynie Informacji Publicznej.
  4. Oferta kandydata wyłonionego w procesie naboru zostanie dołączona do jego akt osobowych. Pozostali kandydaci mogą odbierać oferty osobiście (za potwierdzeniem odbioru) przez 3 miesiące od zakończenia procedury naboru. Po tym okresie nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (RODO) informujemy:
-Administratorem Państwa danych osobowych jest Międzyrzeckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o., ul. Krótka 2, 66-300 Międzyrzecz, sekretariat@mtbs.com.pl
-Jeśli mają Państwo pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych możecie Państwo skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: kontakt listowny na adres Administratora lub email: iod@itmediagroup.pl
-Administrator danych osobowych przetwarza Państwa dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa tj. ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawa z dnia 4marca 1994r.o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych i innych dotyczących zatrudnienia, celem wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO.
-Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu: wypełnienia obowiązków prawnych związanych z zatrudnieniem i obsługą świadczeń socjalnych oraz realizacją przyjętych reguł dotyczących wykonywania zadań pracowniczych, a także dla celów statutowych, statystycznych i archiwalnych w związku z wypełnieniem obowiązków wynikających z przepisów prawa i ustaw pokrewnych w związku z realizacją za
-W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach, o których mowa powyżej odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być: organy i podmioty uprawnione w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów obowiązującego prawa; inne podmioty, które na podstawie podpisanych stosownych umów przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora.
-Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy obowiązującego prawa.
-W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia: prawo dostępu, w tym prawo do uzyskania kopii; prawo do żądania poprawiania, sprostowania; w przypadkach przewidzianych prawem prawo do żądania usunięcia danych osobowych, prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
-W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
-Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do prawidłowej realizacji obowiązków pracodawcy, wynikających z przyznawania świadczeń socjalnych. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe zrealizowanie celów określonych powyżej.
-Państwa dane osobowe nie będą podlegać profilowaniu oraz automatycznemu podejmowaniu decyzji, nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani udostępniane organizacjom międzynarodowym.

Related Posts

Brak wyników.
Skip to content